Čeříme vody v social media outsourcingu

Po několikaletém sbírání zkušeností ze spravování vlastních facebookových stránek s početnou fanouškovskou základnou, jsme se rozhodli získané vědomosti externě nabízet a předávat dalším firmám. Každý, kdo chce být úspěšný v online marketingu, se musí umět starat o svá sociální média. Ta dnes totiž mají velkou hybnou sílu a správně nastavené procesy perfektně dotváří brand konkrétní firmy.

My jsme si hned na začátek troufli na opravdu velkou rybu – na spravování celého digitálu pro společnost Tesco. I když je to občas složité spojit kreativní příspěvky s těmi povinnými komerčními, za téměř 7 měsíců nám narostl počet fanoušků o více než 17 000, i když jsme nedělali žádné speciální kampaně zaměřené na page likes.

Nyní začínáme spravovat sociální sítě i firmě Intersnack, která nabízí pestrou škálu slaných snacků a má ve svém portfoliu značky Bohemia, Canto, Pom-Bär a Chio.

Základem úspěchu je rozumná četnost příspěvků, porozumění si s publikem a v dnešní době, kdy jsou všichni přesyceni obsahem, i originální a hlavně vlastní kreativa. Originalitě a pěkné grafice totiž Facebook fandí a při zobrazování ve feedu jí dává přednost.

Dříve podceňované budování vztahu s komunitami na sociálních sítích je nyní jedno velké téma a všiml si toho i sám Facebook. Tento rok v únoru totiž pořádá v Evropě první ročník dvoudenní konference Facebook Communities Summit v Londýně, která má za úkol propojit ty nejvýznamnější zakladatele komunit, jako jsou správci skupin, tvůrci eventů a správci stránek na Facebooku, a vyjádřit jim tak uznání za snahu. Na seminářích a při panelových diskuzích vedených vedoucími představiteli komunit a věnovaných rozvoji dovedností, novým nástrojům a radám pro lídry komunit budou mít posluchači příležitost seznámit se s ostatními správci a tvůrci eventů. Od vedoucích pracovníků Facebooku se rovněž dozvědí o produktech, které Facebook vyvíjí ve snaze podpořit bezpečné a prospěšné komunity.

A my budeme u toho! O tom, co se v Londýně dozvíme, se s vámi podělíme zase příště.

Kontaktujte nás

Ozveme se Vám ihned jak to bude možné. Děkujeme za Váš zájem.

Not readable? Change text. captcha txt